lördag 21 juni 2008

Glad midsommar!



En av de bästa midsomrarna på länge tycker jag. Annars brukar det alltid finnas sån stor press på en att man ska ha/vara på världens fest och man blir ofta besviken när det inte blir så...
I år hade jag dock inte några direkta förväntningar utan var ganska nöjd med att vara hemma med mamma, pappa, systrarna och tillhörande pojkvänner =)

Jag hade iaf ordnat väldigt skojiga (tyckte jag) aktiviteter. Först lite kluriga ordlekar, sen music quiz och så frågesport. Det sistnämnda fick vi dock spara till idag, eftersom inte alla deltagare orkade med så mycket skoj på en och samma kväll.

Vinnare blev iaf Malin och Rikard som tog hem samtliga grenar. Stort grattis!

Tack till mamma för god mat och smaskig tårta. Garneringen stod jag för, jordgubbar, smulad marräng, strössel och flaggor.

Inga kommentarer: