söndag 18 april 2010

Malin i Lasses grotta

Har precis tagit ut en nybakt, väldoftande och sådär härligt fluffig sockerkaka ur ugnen. Tänkte kanske ta med en bit till jobbet i morgon. Är lite nervös för hur det ska gå nu när Katri inte är där längre...
I förmiddags åkte vi ner till IP och gick tipspromenad. Jag var bäst, fick 10 rätt av 12! Sen drog René med mig ut och vi städade igenom den "nya" bilen. Har nog aldrig sett så mycket damm i en bil. Städningen resulterade också i tre upphittade kammar, en bläckpenna och en femkrona. Efter en välförtjänt pizza åkte vi på utflykt till Kinnekulle och Lasses grotta. Är lite nöjd med mig själv att jag äntligen dammat av kameran. Även om kanske inte alla bilder blir sådär fantastiskt bra så är det iaf kul att fota lite igen.

Nu är det faktiskt dags för mig att sova. Måste ju gå och lägga mig i tid nu såhär på äldre dar.. för att orka gå upp på morgonen.

Natti

Inga kommentarer: