söndag 8 maj 2011

Cykla

Det blev allt en cykeltur i fredags. Inte in till stan för att köpa klocka, men var en sväng ut till Ekudden. Kameran låg tryggt i cykelkorgen. Blev överraskad av min pojkvän när han meddelade att han kanske skulle åka upp till mig efter jobbet. Och det gjorde han :) Sen åt vi skräpmat och såg på film hos Emma och Robin. I lördags fick jag med mig René och mamma en sväng på Vårrundan på Kinnekulle. Underbart väder var det och alltså blev det grillning på kvällen. Hemma i stan sen somnade jag i soffan medan sötnosen och Anna såg en läskig film.
Idag sov vi lääänge. Efter sen frukost åkte vi hem till mamma och pappa och Réne hjälpte mig att tvätta bilen, vilket verkligen var på tiden. Resten av eftermiddagen har vi bara njutit i solen, ätit mammas goda mat och Malins goda nougat-kladdkaka.

Inga kommentarer: