torsdag 8 september 2011

Min födelsedag!

Så fyllde jag 26 år igår. Känner inte av några ålderskrämpor ännu, skönt. Vi hade lite kalas hemma hos mamma och pappa (fast pappa var i Örebro med jobbet så han missade tårtan). Fick massa fina presenter och min fining hade tagit ledigt från jobbet för att kunna vara med och fira mig.

Idag jobbar jag lite extra i medborgarkontoret för alla är på utbildning. Lite spännande eftersom det är första gången och jag har inte koll på så mycket än. Men än så länge har det gått bra.
Ikväll blir det nog lite sorgligt då våra tre sista kissemissar flyttar till sina nya hem. Napoleon, Dexter och Gräddelina åkte redan i tisdags. Och idag försvinner Pipen, Tovis och mamma Wåfflan. Usch, vad tomt det kommer bli i lägenheten utan allt tassande.

Inga kommentarer: