torsdag 1 december 2011

1 december

Hej hopp vad tiden går! 1 december idag och chokladkalendern är på plats, men har inte hunnit öppna första luckan än. Och ändå har jag knappt gjort något vettigt idag. Hade fullt upp med fem små kissemissar i natt som väckte mig lite då och då så har inte sovit jättebra. Vid halv tre i natt tog jag tillslut ut de från mitt rum och stängde dörren så jag fick sova lite. Det resulterade i sovmorgon till halv elva.. Sen var det dags för tvätt-tid och vid fyra kom pappa och borrade lite hål i vår vägg (skulle sätta upp ett par hyllor men hade ingen skruv som passade) På kvällen bjöds det på middag hemma i skogen, smaskigt värre. Sen för att insupa lite julkänsla tittade vi på "Tinas julkök" på 4:an, men det var sådär tyckte jag. Snart är det hopp in i duschen och sen sova. I helgen blir det dop i Ljungby.

Inga kommentarer: