söndag 6 maj 2012

Hej hopp!

Min dator står nerpackad i ett hörn vilket gör att det inte blir så mycket bloggat för tillfället. Jag har packat min kappsäck och tillfälligt flyttat norrut hem till mor och far för att jobba över sommaren. Så vart man lite särbo igen... men det ska väl gå bra. I helgen har vi hjälpt mormor med flytten in till stan. Hon har fått en jättefin lägenhet och Anna ska nu hyra hennes hus här ute på landet. Min förkylning eskalerade igår så har fått ta det lite lugnt med flyttpackningen. Men det har gått ganska bra ändå faktiskt. Det mesta av mormors grejer är nu inkörda till stan och i natt ska hon sova i lägenheten för första gången. Igår kväll var jag och Anna i Skövde och firade en kompis som fyllt 25. Det blev tacos och tårta hemma hos Emma och sen gick vi en sväng till Glädje för lite andra trevligheter :) Nu ska jag gå och snyta mig och sen njuta lite av söndagskvällen. I morgon blir det jobb!

Inga kommentarer: