söndag 1 september 2013

Bra slut på sommaren och bra start på hösten!

Idag är det 1 september. Hösten har officiellt börjat och med den alla födelsedagar som ska firas. Pappa, Lou, René, jag, Malin, mormor, Renés pappa, Sandra, Anna och till sist mamma. Sen är det bara några dagar kvar till jul. Men först.. en sammanfattning av de senaste dagarna.

Middag med turistkollegorna på Rhodos och därefter glass i hamnen.

Beställt ny säng. En såndäringa hög. Tur att vi har en pall.


Varit på Ikea och köpt lite småsaker. Bl.a en liten söt orkidé.


Haft knytis hos Anna med kollegorna på medborgarkontoret för att tacka av Kerstin som tyvärr ska sluta hos oss.

Letat efter fisk men hittade ingen.

Igår var jag på Erica och Pers bröllop på Torsö. Det blev en väldigt trevlig eftermiddag och kväll. Fotade en del men får vänta till nästa helg innan jag kan titta på bilderna ordentligt, eftersom min dator är i Småland.

I morgon kör vi måndag igen. Sen snart torsdag och jag får äntligen träffa min René igen.

Inga kommentarer: