fredag 6 mars 2015

Ett inlägg om en fredag

Sitter i soffan framför Let's dance och summerar den här fredagen. Rätt bra dag om jag får säga det själv. Vaknade redan kvart i sju och hade tydligen sovit klart så det var bara att pallra sig upp. Efter frukost och lite pyssel hemma med tvätt och annat trevligt gick jag bort till Willys, handlade inför lunchen och hämtade ut mitt paket med en ny bikini! Som passade dessutom, iaf tillräckligt för att inte skickas tillbaka *tummen upp*. René kom hem för lunch vid ett och efter mat och lite mer pyssel hemma gick jag över gatan till gymmet. Hade lite ny musik i öronen så en timme på löpbandet bara flög förbi, så jäkla gött! Sprang ju såklart inte en HEL TIMME! Riktigt så vältränad är jag inte än :) Nä, det blev intervaller i lite olika tempon, och svettig blev jag iaf. Nu är vi mätta efter middag och mumsar i oss några bitar choklad som pricken över i:et *tummen upp för det med!*

Inga kommentarer: