fredag 8 april 2016

Sen sist

Det är ju tur att jag har ett jobb och inte behöver tjäna pengar på min blogg. Då funkar det nog inte att skriva nåt inlägg sådär nån gång i månaden. Men nu är jag här så nu kör vi en uppdatering! Lite mer bilder kommer.

Petra och Kristofer ska gifta sig om några veckor och den 18-19 mars hade vi en 36 timmar lång möhippa. Det blev väldigt lyckat och det var riktigt kul hela helgen! Möhippan innehåll såklart en kidnappning, lite hårstyling, pyjamasparty, 5-kamp, bad i badtunna, lekar, massa god mat och dryck och avslutningsvis dans på Glädje i Skövde. Så kul!




Sen var det dags för påskfirande med hela familjen, massa mat och allt det där. Jag åkte på en rejäl förkylning och fick ligga en hel del i sängen och vila under hela helgen. Trist! Och vilken seg förkylning sen. Fick stanna hemma från jobbet två dagar till efter påskhelgen. Men nu börjar det ordna till sig tror jag. Hoppas kunna börja träna igen nästa vecka.

Vi har flyttat till nya lokaler med jobbet och sitter numera i det nyöppnade Tillväxthuset, en trappa ner i stadshuset. Jag har fått en ny typ av tjänst och därmed lite nya arbetsuppgifter. Jobbar nu som assistent åt både turism- och näringslivsdelen i kommunen. Den 31 mars hade vi invigning med tårta, tal och knytning av band istället för att klippa band.

Jag och René letar bostad och far omkring på både hus- och lägenhetsvisningar i hela stan. Vi har hittat en lägenhet som vi verkligen gillar, men vi är inte säkra på att området den ligger i är rätt för oss. Fortsättning följer...




Inga kommentarer: