söndag 5 juni 2016

Busy week

Alltså den här veckan gick så snabbt så jag fattar knappt vad som hände! Jobbat som vanligt på dagarna men har varit iväg på något nästan varje kväll så dagarna har bara susat förbi. Nätverksträff med besöksnäringsföretag på onsdagen, After Work på torsdag och restaurangbesök i Lidköping med Petra och Kristoffer på fredag. Mycket trevligt allihopa!
Igår var vi hos Anna och Ronnie och hjälpte de med det sista av deras flytt till nya huset och städning av det gamla. Så idag försöker vi ta ikapp det vi har missat i veckan, t.ex. tvätt och städning och annat såndäringa kul. René grejar med båten och jag grejar inne.

Bara tre veckor kvar att jobba nu innan semestern. Fattar ni?! TRE veckor!! Hur kan det bara gå snabbade och snabbare? Ska verkligen försöka jobba undan så mycket som möjligt så jag känner mig redo när det är dags att gå hem. Hatar att känna mig stressad och "ofärdig" sista dagen innan semestern. Förra året lyckades jag rätt bra. Hann städa i ordning och lämna jobbet i lugn och ro :)

Nej, nu måste jag köra vidare här så jag hinner komma ut och njuta lite av solen jag också!

Inga kommentarer: