måndag 11 februari 2008


Tjaba!

Sitter i skolans bibliotek och känner mig produktiv och duktig! Har lyckats få ner flera "dikter" (gillar inte att kalla mina "dikter" för "dikter", men i brist på annat ordval så får det bli så ändå...) på papper. Ska lämna in de till min lärare senare under dagen så att han kan förbereda lite ris och ros till mig på onsdag.

I morgon kommer systern på besök hit till ön. Det ska bli trevligt! Måste bara få tag i städerskan så att hon kan ge mig en madrass så Malin slipper sova på golvet.

Annars inte så mycket nytt i mitt liv. Jag och andra systern (Anna), försöker gemensamt lägga upp någon sorts plan för våra liv. Vid försöket igår kom vi i allafall tillslut fram till att jag skulle gå till ÖB och köpa cola. Beslutet genomfördes och steg ett på min långa livsvandring var övervunnet.
Nä, men skämt och sido, det känns det som att man behöver komma på något man skulle vilja pyssla med snart. Jag är ju faktiskt redan 22..!!!

Inga kommentarer: