tisdag 29 juli 2008

Batman är het


Petra och Karin ofrivilligt fotade utanför bion.

Mariestad är vackert på sommaren.

Residenset.

Var och såg Batman på bio i Mariestad igår. Tyckte den var riktigt spännande! Jag kämpade med Batman och var helt slut efter filmen...
Heath Ledger var grym som Jokern!
Vi som var med och tog upp de allra bästa platserna i mitten på näst sista raden var: Jag, Petra, Karin, Robin, Peter, Markus och Patricia.

Just när det var som mest spännande och i den enda scenen då det var knäpptyst i filmen, då sätter min mobil igång att låta..! Jag hade ju såklart stängt av den, men tänkte inte på att jag hade ett alarm på, och det ringer ju även om mobilen är avstängd... Så då fick mina kompisar skämmas för mig lite.. =P

Sen skjutsade jag hem Karin och Petra. Petra har precis flyttat så jag följde med in och tittade på den nya lägenheten. Kommer bli jättemysigt där tror jag ;)

Inga kommentarer: