fredag 25 juli 2008

Då var det gjort



Idag ringde jag till Fenix Kunskapscentrum och tackade nej till min erbjudna plats på Ky-utbildningen Hästentreprenör... Efteråt fick jag en stor klump i magen... Tänk om jag hade valt fel..!!
Men nu har klumpen försvunnit och jag tror att det blir bäst såhär.
Nu skulle man ju tro att det endast återstår ett alternativ, men icke! Ringde precis till Uddetorpsskolan i Skara där de söker en hästskötare på deltid. Tjänsten är bara ett läsår, så isf kan man ju plugga nästa höst =)
Ska iaf skicka in min ansökan så får vi se vad som händer. Annars blir det turism på Östra Grevie. Fattar inte varför jag måste vara så velig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till klubben för velare... Vet inte vad jag vill hålla på med och var - bo i Kalmar? Eller Växjö? Eller kanske Malmö, Göteborg? Om det ändå fanns en bruksanvisning i vägval ;o)

Elisabet sa...

Ja, det har jag också efterlyst!
Att det ska vara så svårt att ta vissa beslut... Men brukar det inte vara så ändå att man oftast inte ångrar de beslut man väl har tagit?
Jag hade ju många olika skolor att välja på förra höste. Valde Öland och se vad bra det blev =)