lördag 7 mars 2009

Daim

Japp japp! Två veckors praktik avklarade och jag trivs riktigt bra på båda ställena, även om jag har mer att göra på turistbyrån. På resebyrån har jag ju möjlighet att öva på Amadeus och även IATA, och jag hoppas att det kan hjälpa mig på provet på tisdag.. :S
Är lite orolig att jag inte ska klara det, det vore väldigt tråkigt...

Nu ska vi strax åka till Lidköping och kanske göra en sak som jag har velat göra länge ;)
Vi får väl se, skriver mer när vi kommer hem isf.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tatoo, I guess!??!
kram
/Eva

Elisabet sa...

Jaaaaa!

Anonym sa...

Härligt, härligt!
Kommer väl en bild när den är klar, hoppas jag!!!

Ronny sa...

Amadeus det låter som
ett mysikstycke... du får gärna
förklara mer ingående

Elisabet sa...

Det är ett bokningssystem för flygbiljetter, hotell och hyrbil som de flesta resebyråer använder.