lördag 9 maj 2009

För små fötter...

Kom precis hem från Malmö. Har varit och köpt strumpor. 4-pack, visserligen ett par storlekar för stora, men det var nedsatt pris och jag är fattig, så det får funka.

Ok, up to date...

1. Jag klarade IATA!! Är hur glad som helst över det. Känns jätteskönt att man kan slappna av och släppa det nu.

2. Vet att jag iaf fick godkänt på provet. Har inte fått något exakt resultat än, men Birgitta sa att alla hade klarat det.

3. Lämnade in mitt projektarbete igår, i tid! Är kanske inte det bästa projektarbete som någonsin har gjorts, men jag slutförde det iaf.

4. I morgon åker klassen på studieresa till Barcelona. Väderprognosen ser god ut och har vi tur finns det lite tid över att rulla runt i sanden på playan (eller bara ligga still och sola, om man hellre vill det...)

5. Ikväll är det fest med massa Ölandsfolk i Malmö. Det kommer bli grymt kul!

1 kommentar:

Ronny sa...

Oj Barcelona resa grattis Elisabet
sådana resor kan jag bara drömma om

själv skall jag jobba 7 timmar till nu på söndag