söndag 24 maj 2009

Livet går vidare...

Bara två veckor kvar av skolan nu... Som vanligt fattar man inte att tiden kan gå så fort.
Jag har fått massa ny kunskap och har lärt känna nya underbara människor.
Jag kom ju till skolan i höstas direkt från New York och började 1,5 vecka senare än alla andra, men alla var så snälla och särskilt Emelie och Palle som tog hand om mig från första dagen ;)

Barcelona var föresten jätteroligt! Kommer säkert några bilder därifrån också så småningom.
I skolan håller vi nu på med att gå igenom allas projektarbeten. Ska bli spännande att se vad som kommer att sägas om mitt. Har ju aldrig gjort något sånt här arbete förut. Kanske inte blir en siffra rätt ;P

Igår kom Rikard hit och vi träffade Tove, David och Kattis inne i Malmö. Det var trevligt!

Kan också berätta att svanen, som jag har sett ensam i skolans lilla sjö hela våren, inte var så ensam som jag trodde. I förrgår såg jag hela familjen svan ute på en simtur. Mamma svan, pappa svan och flera små svanbebisar.


20 januari 2009

4 maj 2009

24 maj 2009


1 kommentar:

Ronny sa...

det låter ju jättekul det du berättar

lycka till med projekt arbetet :)