torsdag 16 juli 2009

Hästar hästar hästar!


Ikväll bär det av till Malmö. Här ska ses på hästar! Blir en ganska kort vistelse dock eftersom jag ska jobba på lördag. Men det ska bli roligt att träffa Emelie och dessutom få känna lite hästlukt.

Efter jobbet igår åkte jag till Norrqvarn där Mat & Mötens första evenemang gick av stapeln. Tilde de Paula var konferencier och det kom ganska mycket folk. Mitt jobb var att intervjua gästerna. Kanske inte det mest uppskattade uppdraget... Man riktigt såg hur gästerna sänkte blicken, tittade åt ett annat håll eller bara försökte se allmänt upptagna ut när jag ställt in siktet på dem. Men folk var trevliga och kvällen slutade med att jag satt och pratade med ett par från Hultsfred som erbjöd mig att hyra deras lägenhet nästa sommar om jag vill komma ner på Hultsfredsfestivalen :)
På lördag bli det Mat & Möten evenemang nr 2 i Sjötorp. Då kommer Martin Timell.

Bilden är från Petra och Kristoffers inflyttningsfest förra helgen. Grattis till både det och förlovningen ;)

Inga kommentarer: