torsdag 30 juli 2009

Hur var det nu igen?

Nu har jag ingen kamera. Eftersom jag har tänkt att köpa en ny i New York eller kanske t.o.m innan vi åker så sålde jag min gamla till Patrik och Brian. Ibland glömmer jag bort att jag har sålt den och undrar varför jag inte har tagit så mycket bilder det senaste..? Och ibland kommer jag på att jag snart ska köpa en ny och då blir jag lite glad.
Annars händer det inte så mycket just nu. Jobbar sex dagar i sträck nu och hinner inte med så mycket mer. Anna och Richard har semester och är hemma och hälsar på. Jag letar jobb inför hösten och njuter av tanken på att en vecka i New York väntar i september!

3 kommentarer:

Erica sa...

Hej! Det finns helt klart inte lika mkt datortid som förut men det är mest ett val jag gör att inte blogga för jag tycker inte det är så kul faktiskt, facebookar istället!

Hur länge jobbar du på jobbet?! Hur är det med turister i detta tråkiga sommarväder..?

Ronny sa...

Hoppas att det blir en kamera snart för dig då

Jag såg att SM i Friidrott gick på Malmöstadion
ni har det riktigr fint därute :D

Nakenhunden sa...

Hejsan! =)
Halkade in här =)
Hur är det??
Det var längesen, jisses vad du har förändrats!
Har ju inte sett dig sen vi gick i skolan..
Hoppas allt är fint med dig!
Kramar