söndag 5 augusti 2012

Lyckorus

Helgen har förflutit i något slags lyckorus efter fredagens spelning med Maskinen på KG5. Jag och Malin var där och röjde, träffade trevliga människor och hade skitaroligt! Lyckades tyvärr missa min favoritlåt... men får väl spotifya den en extra gång för att kompensera :)
Igår var vi på familjeutflykt till Lidköping, spelade äventyrsgolf och tog en sväng till Spiken utan bensin i bilen men det gick bra ändå. Käkade lite mat och stannade sen till hos faster och farbror på vägen hem. Idag har jag och mamma städat och rensat, så skönt. Fast jag är inte så värst bra på det här med renseriet. Packar upp allt i en låda, tittar på det, och packar sen ner det igen. Kanske slänger jag något gammalt linne och ett födelsedagskort som blivit kvar sen år 2000. Men man måste verkligen vara på rätt humör för att rensa. Annars brukar jag göra det i två stationer. Lägger det jag tänker slänga i en hög, låter det ligga där i ett par veckor. Om jag inte saknar det då så kan jag nog vara utan det.
Jag och Anna har också varit ute på långpromenad med Fina-Lina. Såg två ormar, en kusin, en kusins sambo, samt ett okänt antal myror, mygg och diverse andra kryp. Nu är jag nyduschad och strax nybloggad, sen är det sängen som gäller. Måndag i morgon!





Inga kommentarer: