söndag 26 augusti 2012

Sista helgen innan sista veckan

Så var det söndag igen. Jösses Amalia vad dagarna går fort! Fredagskvällen bjöd på Dansa Pausa med Panetoz på KG5. Igår var jag och Petra i Skövde och shoppade lite lätt. Köpte mig ett halsband och ett par höstskor. Halsbandet får stanna, skorna ligger eventuellt lite pyrt till, fast de var jäkligt billiga. Får se hur jag gör.

Idag fixar och donar jag. Packar, och skriver ner vad jag packar, annars har jag glömt det till helgen och måste packa upp allt igen. Bara en vecka kvar på jobbet nu, sen drar vi till Cypern! I två veckor ska vi äta, dricka, sola, bada och lata oss. Kanske testa på snorkling också, det har jag aldrig provat. Har ju aldrig varit vid Medelhavet förut, bara badat i Atlanten och Svarta Havet som mest är brunt. 

After Work på Mumma i onsdags


Födelsedagsfirande på jobbet i fredags


Dansa Pausa!


Mamma och bebis


Halsbandet

Inga kommentarer: