söndag 30 december 2012

2012 --> 2013

Julen 2012 är över och jag har redan börjat se fram emot jul 2013. Men då SKA jag vara ute i bättre tid. Jag ska ha alla klappar klara i god tid och framförallt ska jag inte köpa lika många som jag brukar. Måste försöka hejda mig nånstans, men det är ju så roligt :)

Jag vill också att lägenheten ska vara ännu juligare och med mer pynt som ska stå färdigt tidigare så man hinner njuta av det innan julafton kommer.

Annars är jag nöjd med årets jul. Har ätit massa gott och fått många fina klappar. De ligger fortfarande nerpackade i påsar så det blir som julafton på nytt när jag packar upp de sen :)

Nyårsafton i morgon alltså. Jag vet knappt vad det är för veckodag efter alla helgdagar nu. Nyår blir nog lugn här hos oss. Har inga stora planer så får se lite vad som händer.

Har för övrigt ett jättesug efter en utlandsresa just nu! Men det brukar räcka att surfa runt lite bland researrangörernas sidor så mättas det lite, iaf för stunden. Resan får väl vänta tills nästa höst.





Inga kommentarer: