söndag 4 januari 2015

En annan premiär

Snart är det dags att börja jobba igen efter två veckors ledighet. Blir en mjukstart med två jobbdagar första veckan. Börjar nu på onsdag. 

Idag började vi dagen med lunch hos Anders, Sandra och barnen. Det blev tacos och sen spelade René och Melina tv-spel medan Anders byggde ihop Askungens legoslott och jag och Sandra tittade på. 

På eftermiddagen var vi bjudna på vår allra första baby shower. Ida och Björn ska ha bebis om en månad och vi samlades för att fira lite med fika och presenter.

Nu ikväll har jag och René gått från rum till rum i lägenheten och försökt hitta en bra plats att skruva upp en hylla på som jag köpte för längesen. Vi hittade inget.. 22:00 började hockeymatchen med juniorerna och då tänkte jag att det passade bra att börja steka pannkakor. Så det gjorde jag. Samtidigt som jag kokade spaghetti till René. Så nu har vi precis ätit lite sen middag och Ryssland tog precis ledningen mot Sverige med 2-0. I morgon är René ledig så vi får se vad vi hittar på.



Inga kommentarer: