lördag 6 december 2008

I´ve been good

Det blev en lång sovmorgon idag... Vet inte riktigt varför, trodde inte att jag behövde sova så mycket.
Iaf, innan "frukosten" kröp jag ner i mina träningskläder och började min dag på gymmet. Sen blev det juice och ett par mackor till Ernst och "Först andra tredje" på tv. Jag och Anders, som efter en stund kom och gjorde mig sällskap i soffan, satt och funderade på hur auktionshållaren (han som står längst fram och ropar ut vad alla bjuder, i det här fallet Peder Lamm), hur han kan veta vad alla bjuder när de bara räcker upp handen lite nonchalant... Tyvärr kom vi inte fram till någon bra förklaring.

Ikväll ska jag träffa Emelie och Palle och följa med dem på fest hos en av Palles kompisar Mattias, som bor inne i Malmö. Emelie har utlovat Sing Star, så jag få väl ägna eftermiddagen åt att sjunga upp ordentligt ;)

Puss och kram!

Inga kommentarer: