söndag 7 december 2008

Oops


Ja, kvällen igår var väldigt trevlig. Testade Singstar för första gången och fastnade direkt. Det gick så långt att alla andra hade tröttnat och bara jag och Emelie satt kvar i soffan och sjöng för fulla halsar. Lät riktigt bra, tyckte vi.
Vid 12-tiden drog de flesta andra vidare till Slagthuset, men jag hade bestämt mig för att ta sista bussen hem vid 00:15. Så det gjorde jag.

När jag kom hem hade jag tänkt att ta en macka innan jag skulle gå och lägga mig. Men jag mådde så illa att jag fick lägga mig ner en stund. Skulle bara vila en liten stund och sen gå upp och äta och borsta tänderna och allt det där för att gå och lägga mig "på riktigt". Men det slutade med att jag somnade där i sängen, med alla kläderna på... I morse när jag vaknade upptäckte jag också att jag på något sätt glömt att stänga dörren in till mitt rum, så den har stått öppen hela natten...

Ja, så det kan gå.

Idag ska jag tvätta, äta sprödbakad torskfilé och se på Miami Inc. Kan ju knappast bli bättre, eller hur? ;)

Inga kommentarer: