lördag 7 februari 2009

Öppet Hus dag 2

Ännu mer folk idag! Ca 1200 besökare på två dagar, vilket är tre gånger så många som förra året och betydligt många fler än något av de tidigare åren. Vår klass har agerat värdar/värdinnor, delat ut program och försökt se till att alla gäster hittar runt på skolan. Och så har vi såklart funnits på plats i vår egen utställning om turism/ekoturism. Vi hade också föreläsning om vår utbildning för alla som var intresserade, igår var det Niklas och Sandra och idag var det jag och Niklas som höll i den. Vi hann också med att äta hemmagjorda semlor som Jessica tagit med sig :)

Idag när klockan slagit 16:00 stannade vi kvar och plockade ner alla saker, utställningsskärmarna fick dock stå kvar i rummet.

Nu sitter jag på mitt rum och har nästan packat klart, tror jag... I morgon går tåget hem till Skövde, där mamma och pappa hämtar mig med den nya bilen :D

Inga kommentarer: