måndag 16 februari 2009

Tomas, var är du?


IATA:n kom lite i skuggan idag. Gjorde en lektion efter frukosten, men sen hade jag ju så mycket andra viktiga saker att ta itu med. Åka och hämta Malin vid bussen t.ex. Som jag för övrigt fick göra två gånger eftersom jag först åkte iväg en timme för tidigt och stod och väntade vid busshållplatsen och undrade varför ingen buss kom..!

Sen var jag ju tvungen att göra pärlhalsband med dagbarnen och gå promenad med hunden. Och sen var klockan helt plötsligt fem och jag följde med mamma till stan för att hon skulle klippa sig hos Petra. Då fick ju jag en tid bokad också, så det var ju bra. Så i morgon säger jag adjöss till min utväxt :P

Sen när jag kom hem var det middagsdags och lite tv-tid. Sen lekte jag med min volymtång i mammas hår innan jag drog mig tillbaka till mitt rum där jag började fundera vidare på mitt val av tatuering och upptäcker då att en av mina cd-skivor med Tomas Andersson Wij saknas... Har fortfarande inte hittat den...

Och nu sitter jag här och printar ner hela min innehållsrika dag. Så ni förstår ju att jag verkligen inte haft någon tid över för att plugga IATA idag... Nya tag i morgon :)

Inga kommentarer: