onsdag 18 februari 2009

Som ny!


Tomas är fortfarande borta. Börjar undra om jag någonsin haft den skivan överhuvudtaget..! Tråkigt är det iaf.

Blev en heldag på Salong Nouvelle igår, färgning, klippning och slingor. Och lite fika ;)
Petra lockade mitt hår lite sen när vi var färdiga också. Jag var så fin när jag gick därifrån. Håret passade så bra ihop med min Smurf-tröja ;)

Idag ska jag försöka att bli klar med IATA:n, har bara ett par lektioner kvar. Funderingarna på tatuering fortsätter... nu är jag inne på att använda några rader från en låt som jag tycker om. Återkommer om det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut! Jättefin blev du! Är du!!! Vet du, jag tror det är något speciellt med Tomas CDárna! Min e oxå borta.Fodralet har jag släpat runt lite var stans i förhoppning om att han ska dyka upp och förgylla.
Nyfiken på din tatuering!!! Och på vilka rader ur vilken låt förstås!
kram
/Eva

Elisabet sa...

Tack ;)
Jaså, du har också tappat bort en skiva..? Ja, jag fattar inte. Var så säker på att jag ägde den, men nu vet jag inte längre...
Jag har föresten inte glömt bort de där bilderna du ville ha. Är lite seg i starten bara :P
Kramar på dig!

Anonym sa...

Ha,ha! Ja ibland är startsträckan VÄLDIGT lång....men den som väntar på nå´t gott......
kram
/Eva

Lisa Gidlöf sa...

Jaa, Tomas A Wij är guld. Jag älskar låten "Jag har simmat långt ut ifrån land"

Ett musiktips om du gillar Tomas: Jonathan Johansson (låten Hand i himlen är magisk).

Elisabet sa...

Ah, tack för tipset! ;)

Ja, visst är han bra! Tröttnar aldrig på hans låtar. Gillar också "Jag har simmat långt ut från land", och "Vi är värda så mycket mer", och "...en som vandrar", och massa andra ;)