onsdag 8 april 2009

Nytatuerad och svimmar i duschen

Nu på morgonen var det dags att ta bort plasten över tatueringen och duscha av den. Men när jag klev in i duschen blev jag plötsligt jätteyr och började må illa. Jag fick sätta mig ner på knä och tvätta mig. Sen kröp jag ut ur duschen och fick lägga mig på mage på badrumsgolvet för att inte svimma... Som grädde på moset fick jag också skitont i magen samtidigt.
Jag lyckades ta mig in till mitt rum och lägga mig i sängen. Så fick jag ringa in till min syster som låg och sov i sin säng, så hon fick komma och hjälpa mig. Tatueringen skulle ju båda torkas och smörjas. Hon gav mig en Ipren också så det magonda försvann direkt.

Lite läskigt när det bara svartnar framför ögonen och man bara vill sjunka ihop i en hög på golvet. Men nu mår jag bra igen :)
Lägger inte upp någon bild än, eftersom den inte ser ut riktigt som den ska än. Kanske kommer en liten bild ikväll.

Snart ska jag och Malin och mormor åka till Skövde.

(För övrigt är jag redan sugen på nästa tatuering...)

1 kommentar:

Ronny sa...

Usch då ...
att bli yr låter inget vidare

hoppas att du mår bättre nu Elisabet