lördag 18 april 2009

Sega, och då menar jag inte tv-spelet

Idag har varit en seg dag. Vaknade redan vid 8 i morse, trots att jag inte kom i säng förrän typ halv 3. Blev en lång dag utan att få något riktigt vettigt gjort. Gjorde en ansats till att plugga på inför provet i förmiddags, men jag tröttnade ganska fort. Så jag har tillbringat största delen av dagen med att sega mig framför datorn, kollat på film och dylikt. Var ute och gick en sväng också i det härliga vädret, och satte mig ner en stund och bara njöt av solen.

I morgon blir det fotboll på Malmös nya stadion!

Det bor en ensam svan i skolans egna fiskesjö
(som man INTE får fiska i)


3 kommentarer:

Ronny sa...

hoppas att du blev nöjd med matchen :)

Elisabet sa...

Nja, inte riktigt... Hade ju satsat på 3-2.

Ronny sa...

fina bilder på sjöfåglarna
jag hoppas att värmen kommer hit till Stockholm
också så att man kan gå ut och filma