torsdag 23 april 2009

Vuxen? Jag? Nej nej

Idag är det provdag, på hela världen. Hoppas verkligen att man har lärt sig "rätt saker". Världen är ju rätt så stor så man kan ju omöjligen lära sig allting.
Efter skolan åker jag till Stockholm över helgen. Ska leka lite med Anna. Sen åker jag hem till Västgötalandet på måndag. Då måste jag försöka ta tag i mitt projektarbete. Det tar emot lite... och snart ska det ju vara klart...
Igårkväll var Henke här och för att förena nytta med nöje så spelade vi När och Fjärran så att jag kunde öva inför provet samtidigt :)
Sen såg vi på Family Guy och American Dad och åt kanelbulle.

I morse vaknade jag helt tidigt (igen) helt utan anledning..! Gick upp en hel timme innan jag egentligen behöver, trots att jag gick och la mig sent igår. Är det ännu ett tecken på att man börjar bli vuxen..?

1 kommentar:

Ronny sa...

Ja vuxen blir man aldrig

det är bara stress och irritation