söndag 17 augusti 2008

10:56

Nu är det söndag. Ikväll ska jag ta mitt pick och pack och åka till Rikard, och i morgonbitti kommer Mikael och hämtar oss. Sen åker vi till Landvetter för att kliva på flyget som först går till Amsterdam, och sen till New York.

Jag är seg idag. Var seg igår kväll också... Började packa lite igår, men det är fortfarande så mycket kvar.
Mamma och pappa ska möta upp mig på Landvetter när vi kommer hem från Usa, och sen skjutsa mig direkt till skolan utanför Malmö. Därför måste ju allting vara färdigpackat idag så att de bara kan lasta in allt i bilen sen när de ska hämta mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du... jag ska ju jobba i Malmö nu, två månader haha! Vilken skola ska du gå på, och i närheten av vilken stad?

Elisabet sa...

Jag ska gå på Östra Grevie folkhögskola, som ligger i Vellinge, typ =)

Anonym sa...

Då kan jag och min lilla röda bil komma på studiebesök någon dag och smakar folkismat om du mot förmodan känner dig ensam :o)