fredag 29 augusti 2008

Dag 2

Jag sitter i mitt nya rum på min nya skola... (tycker fortfarande att Öland var strået vassare)
Just nu har vi en halvtimmes rast innan vi ska fortsätta med branschkunskap, sen blir det engelska.
Jag längtar efter alla goa människor. De som jag har träffat här är såklart jättetrevliga, men jag saknar mina vänner, och Rikard.
Mitt rum är ganska litet, jag hoppas det får plats en extra madrass ifall det är någon som vill komma och hälsa på ;).

Längtar tillbaka till New York. Där var vårt största bekymmer om vi skulle äta McDonalds eller Pizza Hut...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar oxå Öland och vännerna! Men det blir nog bra ska du se. Tid och tålamod! Kanske behöver jag ingen madrass men jag hoppas kunna göra en Skåneturné i höst. Då ses vi! Absolut!
kramar
/Eva

Elisabet sa...

Ja, det är väl alltid lite tufft i början innan man har kommit in i rutinerna och lärt känna de nya människorna. Men mitt hus verkar mysigt. Lite sämre standard än Öland, men här diskar folk efter sig..!
Du är så välkommen hit och hälsa på!
Hörde att ni skulle ha er första distansträff nästa helg? Kul!
Kram