fredag 15 augusti 2008

Poppis som fan


Var på Luna och åt middag med Kristin ikväll. Hon bor i Göteborg och vi har inte setts sen i december så det var kul att få en rejäl uppdatering ;)
Jag hoppas verkligen att jag snart kan komma och hälsa på i storstan!

Jag tror aldrig att min mobil har ringt så mycket som den gjorde under middagen..!
Först ringde Rikard. Hann knappt lägga ner mobilen i väskan innan mamma ringde... sen ringde Peter. När vi hade lagt på så stängde jag av telefonen. När jag sen satte på den igen utanför restaurangen precis innan jag och Kristin skulle säga hej då, då ringde Robin..! Plus att jag hade fått två sms och Petra hade försökt ringa mig.

Blev iaf en snabbis till Ica tio minuter innan stängning för inköp av juice, cola och kattmat. Sen åkte jag direkt till Peter och såg på film med honom och Petra och Robin. Filmen hette Rise, starring Lucy Liu som vampyr.

Nu är jag hemma och nyduschad. Snart dags att sova. Godnatt!

Inga kommentarer: