fredag 8 augusti 2008

Nya skor och ut i vildmarken!



Igår var jag, Robin och Malin i Skövde och shoppade lite. Jag hade väl egentligen tänkt att inte köpa något alls... Men i första butiken vi gick in i hittade jag ett par Converse-skor som jag fastnade för direkt. Det var rea och det fanns bara typ tre par kvar, men som tur var fanns min storlek =)
Saken blev ju inte sämre av att det var 70%, så jag betalade 200 kr istället för 700!
Man kan väl aldrig ha för många skor... eller..?

På kvällen åkte jag till Peter och Robin och såg på film. Det blev "Into the wild".
Den var bra, fast slutet blev liksom hängade kvar över en... det var lite jobbigt.
Jag visste dessutom inte att den var baserad på en verklig händelse. Det upptäckte jag när eftertexterna kom... Men jag kan rekommendera att se den!

Sen var det sängen när jag kom hem. Var så trött att jag satt och gäspade i bilen hela vägen hem från Peter. Somnade typ direkt och var lite för trött när jag vaknade i morse... Mådde dessutom lite illa så det var ingen supermorgon för min del.
Men efter lite frukost och en Ipren så kändes det bättre =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Det är bara en enmånadersgrej, i Malmö. Sortering och registrering av någon svarsblankett för ett it-företag. Har min mors släkt där så är inte helt ensam i stora stan :o)

På förhand tror jag inte att jag blir kvar där nere längre än så, fortsätter söka jobb i Kalmar och Växjö, någon av de ställena vill jag bo på nu ett tag.

Ha en fortsatt fin sommar hörru!