torsdag 4 september 2008

En torsdag i Skåne



I morgon ska vi ha prov!! Det är först då man upptäcker om något av det man har läst om och diskuterat på lektionerna har fastnat någonstans i huvudet. Jag hoppas verkligen det.
Har tillbringat hela eftermiddagen och kvällen med att läsa på, plugga kartor och floder i Europa (är sämst på floder...) Tillslut orkade jag inte ens hålla mig vaken utan somnade till i en ganska obekväm ställning och vaknade då såklart helt stel och med ena handen helt avdomnad. Då var det dags för lite mat bestämde jag mig för!

Nu är det alldeles snart Idol avsnitt 2. Som tur är är jag inte den enda i mitt hus som tycker det är kul att titta på.
Annars har min dag inte varit så spännande. Jag har provat tvättstugan och kommer då och då på att min tvätt fortfarande hänger kvar i torkskåpet. Måste hämta den innan jag går och lägger mig.

Inga kommentarer: