söndag 28 september 2008

Långhelg

Vakna, äta, tvätta, träna, plugga, flytta...

6 kommentarer:

Åsa sa...

Hallå där, flytta?! Längre ned i korridoren eller vad händer?
Kramkram

Elisabet sa...

Haha ;) Yes det är precis vad jag ska göra. Ett större rum i andra änden av korridoren har blivit ledigt så jag tänkte passa på att byta upp mig lite.
Allt väl med Åsa i Sthlm?

Åsa sa...

Jo tack här är det bra, om allt går enligt planerna ska jag och Eva äta lunch med Johan N på tisdag =) det ska bli skoj.
Kramkram!!

Elisabet sa...

Vad kul! Kul att träffa Johan också! Så skrivandet rullar på? Är du klar med den där kursen?

Åsa sa...

Jo det rullar på. Är klar med sommarkursen som jag fixade. men hoppade av filosofin, den var på heltid + distansen + jobbet, det blev för mycket för mig.
Hur är din kurs, trivs du?

Elisabet sa...

Ja, jag trivs. Kursen är nyttig och allmänbildande, vi lär oss mycket geografi och kulturhistoria vilket jag tycker är väldigt intressant.

Jag förstår att du valde att hoppa av filosofin. Låter som att de hade blivit lite för mycket på en gång. Vad jobbar du med nu då? Inga hästar?