söndag 7 september 2008

Ibland fyller man år

Bl.a. fick jag det här i present av familjen och mormor.

Ja, så fyllde man år igen då. Ett år äldre, ett år visare... eller?
I sinnet kommer jag nog aldrig bli riktigt vuxen.

Mamma, pappa och Malin kom hit igår och hälsade på. Jag var rastlös på morgonen efter frukosten så jag gick upp till vägen och satte mig i busskuren och väntade på dem.
Sen tog vi en sväng in till Vellinge, men där var det ju ungefär lika livat som på en badstrand i december, så vi åkte till Malmö istället. Där blev det lite shopping och en fika. Så drog vi hem igen och bytte om och öppnade lite kapet ;) innan vi åkte tillbaka till Vellinge och åt middag.

I morses när vi gick upp (9:00) var jag jättetrött, liksom i hela kroppen. Hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk...
Efter frukosten åt vi lite tårta och jag skrapade lotterna som jag hade fått av Anna. Jag tror att jag vann 30 kr på en av dem. De hade ju ändrat och krånglat till det så, så vi fattade inte riktigt vad som krävdes för att man skulle vinna något...

För en timme sen var de tvungna att åka hemåt igen... Jag tog då en promenad för att försöka få lite liv i kroppen, vet inte än om det funkade så bra.
Idag blir nog en riktig slappdag.

Inga kommentarer: