lördag 3 januari 2009

Att köpa eller inte köpa

Idag blev det en dag på stan. Jag köpte nya skidbyxor och hittade en snygg jacka, som egentligen är liiite för dyr för mig just nu... men som jag ändå lade undan till i morgon :) Vi sprang också på Petra, Ylva och Fredrik och tog en fika med dem.
Sen gick jag och Petra till Angelica och såg på Yrrol, som fortfarande är lika rolig fast man har sett den hur många gånger som helst. Det blev även lite Björn Gustafsson och kvällen avslutades med en Barnbox på Leksbergsgrillen.
Nu måste jag se över min ekonomi och försöka komma fram till om det ska bli nån jacka eller inte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit va mycket som hanns med under bara ett litet år :-)
Saknade Öland massor när jag läste. De där bilderna skulle jag jättegärna vilja ha. Kan inte du maila dem till mig? hjortron30@yahoo.se
Fin fortsättning på nya året!
kram
Eva

Elisabet sa...

Visst, det ska jag försöka fixa ;)
Kram