torsdag 8 januari 2009

Hur många piller får man för 34 kr?

Var i Skövde idag. Provade jeans på HM och blev typ arg för att inget passade... Så jag gick och köpte en mössa på Stadium istället. Passade mycket bättre. För att kunna fortsätta vara flitig i skolan inhandlade jag också ett femämnesblock. Smidigt att ha alla anteckningar i samma block med ändå uppdelat. Så VT-09, here I come! På vägen hem stannade vi på Maxi-huset och där hittade jag två par jeans på Gina Tricot (jag som typ aldrig hittar jeans annars...) Eftersom mitt kontos innehåll var minde än vad byxorna kostade var för sig så ställde min snälla mamma upp och bidrog med en hundring så att hennes dotter kunde köpa ett par jeans och slippa gå byxlös :) De resterande paren hoppas jag kunna köpa längre fram, när jag har blivit rik... :P

Inga kommentarer: