måndag 19 januari 2009

Morgonstund har guld i mun... not

Försov mig i morse. Vaknade 07:48, skolan börjar 08:30... Var väldigt glad att jag duschade igår kväll, hade först tänkt göra det idag på morgonen, men det hade jag ju aldrig hunnit. Sen vet jag inte om jag lyckades vakna till ordentligt under hela dagen. Tog iaf en stund på tyskan innan jag hängde med ordentligt. Jag hann iaf göra iordning en macka och ta med upp till klassrummet, vilket var tur eftersom jag gått och lagt mig hungrig och verkligen såg fram emot frukosten :P
Sen stupade jag i säng igen när skoldagen var slut och sov en timme. Vet inte riktigt varför jag helt plötsligt är så trött. Har inte orkat göra nåt vettigt resten av eftermiddagen. Såg nyss andra halvleken av handbollen Sverige - Spanien. Den slutade alldeles utmärkt med en seger för Sverige!

Inga kommentarer: