tisdag 20 januari 2009

Rik för en dag

Ja, vad ska man säga om dagen? Kunde varit bättre, kunde varit sämre.
Har iaf fått csn, så nu blir det till att lägga upp nån form av budget och försöka få pengarna att räcka till nästa månad. Annars jobbar vi vidare med vårt Öppet Hus. Jag och Jenny har fått ansvaret för att göra en informationsbroschyr om vår utbildning, och blev idag i stort sett klara med all text som ska vara med. Nu är det bara lite bilder och snygg layout som fattas.

Lite sol idag iaf.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad roligt att vara kreativ och göra broschyr! Min hjärna håller på att skrumpna av okreativitet här..

Elisabet sa...

Haha, det låter illa ;)
Men du håller väl på och pysslar en del hemma eller?

Anonym sa...

Näe inte nu. Min dator med InDesign pajade i höstas o har inte orkat ladda ner det till pers datorer. Har bara photoshop elements och jag riktigt avskyr det. CS ska det vara!! =)
Har ni nån kurs med indesign eller så i skolan?

Elisabet sa...

Aha, jag förstår.
Nej, vi läser inget sånt. Så det blir väl ingen avancerad broschyr det här, men vi hoppas att den kan bli hyfsat snygg ändå :)